Emelie?

E om Mail:
"Hej... Jag har hamnat på din blogg enbart för att jag har en sambo med pappa som har Huntington, och vi har två barn, min sambo har inte testat sig och vill inte heller, vill ta livet som det är, och jag vill bara tacka er för att ni ställde upp i dokumentären, den gav oss mycket. Så jag vet lite med vad du går igenom eller ja inte helt men ja du fattar...
Jättefin blogg har du iaf! Och familj! Så nu har jag fastnat här, inte bara för att jag en dag googla på Huntington..

Ha det så gott i stugan!! Emelie"


Jag skämt för att jag glömde bort dig.. min plan var att fixa en annan mail som jag kunde skriva här i ett inlägg. NU har jag fixat en så att du OM DU VILL kan maila mig. Du behöver inte alls känna nån press utan vi kan mest prata om väder och vind.. men det skulle kännas bra att ha någon som vet litegrann vad man går igenom som man kan skriva till.

Maila mig om du vill på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, jag har nu försökt maila dig men din mail du lämna ut fungera inte...? //Emelie

2011-03-28 @ 12:27:01

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0