Stoooora!

Ja varför... varför kommer det in STOOORA mörka moln när vi om en timme ska hämta Elliot på dagis... USch o fy! Jag vill inte gå ut idag.. till att börja med ätr det ju kallt! Sen om det ska komma regn också..

Ja vi får väl springa dit och hem.. Det är såna stunder som jag ångrar att han itne går på dagiset som ligger alldeles bredvid här.. men det är också ända gången jag ångrar det.. :)  Vi blir absolut inne idag.. får bli lite städning idag igen tror jag. ;)

Föresten så gick Elliot till dagis utan blöja i morse :D Ska blil spännande att höra hur det har gått.. Dock räknar jag nästan med nån olycka, för hur ska han hinna med när han har alla saker och kompisar på dagis: ;) Men vi får väl se!

NU mörknar det verkligen till här utanför... usch.. måste leta fram regnskyddet till vagnen tror jag..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0