Städdag

Ja städdag har vi idag, men säg mej när är det INTE städdag när man har ungar?

Elliot och pappan har precis åkt iväg till stan. Elliot skulle till BVC och pappan skulle köpa nånting till bilen + att jag bad dom att köpa pyjamasar o dagiströjor till Elliot! Ska bli intressant och se vad som kommer hem :) I våran familj är der normalt JAG som köper kläder till barnen.. Är det annorlunda i andra familjer?? ;)'

Nä nu ska jag ta tag i sista tvätten innan ny ska upp.. Igen.. igen.. igen... TVÄTT ÄR SKIT! :P

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

sv. sjukdommarna sitter i fortfarande =(

Dock har snälla svärfar som bor i växjö (20 mil enkel väg) ställt upp, och kommer hit och passar barnen i em så T kan bli med på UL. Verkligen guld värt!!



Här hemma är det oxå alltid jag som handlar kläder. Det har nog faktiskt aldrig hänt att T har gjort det.

Skulle vara spännande och testa =P

2011-05-16 @ 10:30:49
URL: http://glamina.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0