Hockey för tusan!

Jag hade som plan att kolla på hockey ikväll! Men det sket sig.. Hockeyn va ju redan nu på em! Men det som är bra i detta är ju att Sverige gick till final där! Så nu är det upp till Erik i morn o vinna och ja sen såklart måste ju Tre Kronor också vinna så är VI (ja då är det ju VI som gäller) bäst , bäst! ;D Loosar Erik så är det ju givetvis HAN som är dålig.. Vi i medgång, han i motgång. :P

Båda barnen sover iallafall. Nelli somnade tidigt idag.. typiskt.. men jag tycker det är så elakt att hålla henne vaken när hon så tydligt vill gå och sova.. Sitter i famnen och vrider o vänder o gnäller.. Sen frågar jag om hon vill gå och sova och hon blir helt slak och säger bara "Mm, mm, mm.." Klart hon ska få gå och sova då.

Elliot sa inte heller ett knyst när jag lagt honom och efter att vi pratat om morgondagen! I morgon är det nämligen Barnfestival i stan så det blir en massa skoj för barnen! Ska vara hyffsat väder också så det kan bli en härlig dag!

Nu ska jag fixa lite bilder från dagen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0