EFIT


God morgon! Dock har Nelli vaknat redan 04.30 men vi började vår EFIT vid 07 ;)


Direkt efter frukosten skulle Elliot leka med lera.




Nelli kollar efter mormor i fönstret


Elliot och mormor på marknaden!


Ja jag vet inte vad jag gjorde här. Jag hade en massa SKITKORT! Och detta är den bästa bilden :P
Men vi käkar iallafall lunch ;)


Sen sov Nelli middag i vagnen och Elliot passade på att åka karusell! ;)


Hemma och äter mellis!


Middagsförberedelser


lek mellan Nelli och  mormor


Elliot leker med lego


Nelli va trött och ville ha välling.. det fick hon också somnade sen rart i sin nya säng!

Kommentarer
Postat av: Ariella

Hej!

Kikar inom på er efitdag.

2011-05-29 @ 18:31:29
URL: http://ariellasvardag.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0