Det är ju bara ett spel!

Nelli sover middag, som sig bör. Jag slöjar lite, som sig inte bör.. ;) Men jag har skurit tre äpplen i bitar som vi ska ta med oss ut sen iallafall. Och tvätten är till häften undanvikt och den nya helt upphängd på balkongen så den är nog torr snart också! Så härligt när tvätten torkar fort :P
Så om en stund ska jag väcka lillasyster så beger vi oss till dagis och hämtar storebror och sen går vi till lekparken och leker med mamma Linnea, Moa o Ebba!
Kameran följer ju såklart med så ni får en massa fina bilder sen. Jag behöver väl inte ens tala om att den följer med.. Den bara gör ju det hela tiden, nu för tiden. ;)

Sen måste vi vara inne i tid idag och laga mat för pappan kommer hem och äter halv fem och sen ska han iväg på möte. Jag hörde han mumlade nått om att det där "Jävla mötet" va mitt i Sverige-Tyskland-matchen ikväll.. ;D hihi.. jaja.. det är ju bara ett spel! ;) Ja jag däremor som sitter hemma med sovande barn ikväll ska såklart se den där matchen! :P


Nu ska jag packa i hop mina äpplen och vatten till oss alla och så är det hög tid att väcka Nelli.. Det är så trist att jag måste väcka henne varje dag vi ska hämta E på dagis.. men det finns inte så många val... Tidigare i säng är lite svårt också.. och senare funkar ju inte heller.. Så det får bli som det blir..

Kommentarer
Postat av: Hugo (och mamman förstås)

Sv: Klart vi ses i helgen!

2011-05-11 @ 13:54:11
URL: http://lillahjertat.blogg.se/
Postat av: emmeli

Hej, vad har du för åsikter om aming? Jag har skrivit ett inlägg om en studie som visar att om man inte ammar sitt barn så kan barnet få beteendeproblem. Läs gärna och lämna gärna din åsikt.

2011-05-11 @ 15:08:57
URL: http://blogg.mama.nu/emmelilindh/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0