Rubrik

Igår var vi ut till Erikslund för att köpa skor till Elliot och kolla på telefoner till mig o Henke.
Vi åkte där ifrån utan nått av det. Dock köpte Elliot en polis-tröja och solskydd till bilen.
Sen käkade vi fulmat på donken och åkte hem och bytte blöjor o kläder på barnen.
Sen direkt iväg till Emil på hans jobb och kollade på alla tåg! Både utvändigt och invändigt såklart. Och som ni såg på bilden i ett inlägg från igår så va Elliot mycket nöjd och stolt lokprovare ;)
Sen snabbt iväg till farfar för släktkalas. Full rulle hela dagen och vi var inte hemma förns 19 (och det va väl tur att vi ställt om klockorna) så båda barnen va ändå pigga o glada ;) Nelli fick flaska välling och hopp i säng på en gång och sen åt vi andra lite kvällsmellis innan Elliot hoppade i säng strax innan 20.

Just nu är Elliot o pappan ute på några småärenden, lämna böcker på bibloiotek, sätta in pengar på Elliots och Nellis konton och handla bland annat. Sen får vi se om dom kommer hem eller om dom fortsätter  med lite fler ärenden.
Jag och Nelli ska strax laga lunch till oss och sen ska hon sova middag, hon vaknade tidigt och är rätt tjurig just nu ;)


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0