Jag ligger och stirrar på min (Elliots) ta...

img_1382 (MMS)

Jag ligger och stirrar på min (Elliots) taklampa. Jag skulle ju sova, men finner mig själv rätt klarvaken plötsligt.. What to do? I love My iphone! Den 21:a, om en halvtimma är det den 21:a Mars 2011. En ganska perfekt dag att bli moster på tycker jag! Förståss.. Henke skulle få rätt på dag, men det skulle jag kunna leva med. Henke är född den 21:a November och Elliot den 21:a Maj. Nelli missade vi med några dagar så hon kom ju den 25:e Februari. ;) Den 21:a Mars 2011 och du är så välkommen ut till jordelivet lilla vän, se så, komsi!


Kommentarer
Postat av: Sväris

Och så kom han, den 21:a! :)

2011-03-21 @ 10:14:11

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0