Förbannat!

Jäkla hockey! Men varför är jag förvånad (om jag ens är det), för det brukar ju sällan gå min väg i hockey nu för tiden .. :P Men jag är int bitter jag......


Nu ska jag ta och gå och lägga mig o sura (läs: läsa) i sängen en stund och sen sova.. Jag är trött! Och i morgon blir det en härlig dag med min Stora Trots och min Lilla Bestämda.. UNDERBART! <3 Vi får se om vi tar oss i väg nånstans.. FUnderar på att åka och prova skor på Ellito.. Men vet inte riktigt om det är en sån bra idé... Jaja vi får väl se!


Ps. Att jag inte frågar och (tjatar) gör inte att jag inte undrar varje minut! ;) Mia, jag förstår hur jobbigt tjajet kan vara, trots att jag sluppit det båda gångerna! ;) Jag låter er höras av (eller skriva blogg)!

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Jag trodde att det va på gång ikväll. Men så fel jag hade! 1 april får jag väl stå fast vid... :p

2011-03-18 @ 22:43:30
URL: http://lillahjertat.blogg.se/
Postat av: Mormor`n

Det går bra att hälsa på här om ni vill:D

2011-03-19 @ 07:52:16

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0