Trött?

Hur kunde jag vara pigg 8.30 i morse när jag inte kom i säng försn typ 02.30? Är det så an blir som småbarnsförälder? Van att sova typ ingenting?
Igår va Marie här och hjälpte mig i rumbytningen här! Vi var såå duktiga så ni anar inte! Men än är det inte färdigt..

Barnen kommer hem vid 13-14 idag, och eftersom det itne är färdigt här hemma så har mormor lovat att ta Elliot iallafall. Nelli blir hemma. Jag skulle på fest ikväll, men ibland går det inte som man tänkt. När man har TVÅ små kan det bli svårt med barnvakt. Men då får jag vara hemma och fixa här hemma i stället.. det behövs ju förståss också! :)
Så får vi se om Linnéa kasnke kommer över en sväng ikväll istället.. :) Jaja, vi får se vart dagen bär!

Ha en härlig Lördag allihopa!


Ps. Min Henke, hoppas du och din keps har det varmt om rumpan! ds.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0