Trista Torsdag?

Börjar med att säga att natten inte alls vart för rolig.. Nelli vaknade några gånger under kvällen igår och vid srax efter 22 täntke jag att det var lika bra att ta och gå och lägga mig med henne i våran säng. Sagt och gjort, så lade vi oss och släkte vid kanske 22.30. Men Nelli for runt som en galning i sängen och skrek om vart annat. Till slut så la jag henne på mage på min mage (som vi gjorde när hon va liten) och hon lugnade ner sig lite och jag fick hopp om att få henne att soma.. Men nä.. hon körde runt och till slut när klockan blivit strax efter 24 så gav jag henne välling för att se om hon var hungrig. Hon åt litegrann, och sen skulle vi släcka igen då.. Men hon börjar veva runt igen. Blir tokig! Men när vi tänder lampan och hon ligger i sängen så börjar ungen tokskratta! Så hon låg och sparkade med båda benen och tokskrattade och tjöt en stund och då fick iallafall jag svar på mina funderingar över om hon hade ont nånstans.. Troligtvis inte.. ;D Vi släkte igen och hon börjar genast veva runt och gorma.. Jag är allt annat än glad och nöjd över detta så jag tar till magläget en gång till.. Och efter MYCKET knöl o tjaffs på min mage så somnbade vi tillslut båda två.. Sen har jag haft henne sovandes på mig hela natten... Hon vaknade vid 06 och ville säkert ha välling som hon brukar, men jag var envis för det hade hon ju fått tidigare på natten och betydligt senare på natten än hon brukar. Så tillslut somnade hon igen, och vaknade vid 07. Då gungade jag henne lite på magen och hon somnade på en gång igen och sov till strax innan 08 iallafall... Skönt att hon ändå sov till 08, men rätt drygt att ha nån sovandes på sig hela natten..

Så natten hade ju kunnat vara bättre, så från här kan dagen bara blii sååå mycket bättre! ;D
Ikväll ska jag gå ut med Alex o Marie och gå på bio och käka mat efter det! Ska bli så kul! Och välbehövligt.. Jag behöver komma ut litegrann!

Kommentarer
Postat av: Sväris

En tanke, kan det vara så att det kliar mer på henne än på brorsan?

2011-01-06 @ 10:58:06

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0