Tisdag

Om jag räknat rätt så ska det väl vara tisdag idag? ;)

Igår var vi till Vattenpalatset och badade med familjen Johansson/Linders! Det var jätteskoj och en massa bus! Det kommer lite bilder i ett annat inlägg.
När vi sen styrde bilen hemmåt strax efter 16 så somnade Nelli så fort hon hamnade i bilstolen och Elliot efter en liten stund, så vi lät dom hållas och sova en stund på vägen hem.
När vi kom hem fixade vi middag och sen försökte vi påbörja läggning av barn vid 19 istället för vid 18. Nelli tvärvägrade att ligga i sin säng och skrek som en stucken gris, vilket hon sällan gör. ;) Så efter mycket om och men fick hon komma upp igen. Elliot hamnade nog i säng närmare 19.30 eftersom Nelli inte ville sova. Så då la vi Elliot istället och Nelli fick vara uppe. Efter en stund provade jag att lägga Nelli igen med samma resultat. Och med det förståss följde ju att E inte somnade heller. Vid 20 fixade vi en flaska välling TILL till Nelli och hon fick den och satt i mitt knä medans jag kollade på "Familjen Annorlunda". Hon började bli lite slak i kroppen efter en stund, men det tog till 21 innan hon somnade i sin säng, och Elliot somnade strax innan.

Nelli vaknade sen vid 4 och fick komma in till oss och somnade för ovanlighetens skull på en gång och sen sov hon till 8! Utan vak för välling i natt också! SKÖNT!! Dock så somnade hon ju vid 21 men ändå.. Hon brukar alltid vakna vällingtiden vilken tid hon är läggs.

Idag på fömiddagen har vi haft en massa bus och vi skulle haft lunch nu vid 11, men Nelli var trött så hon fick en välling och gå och sova ooch Elliot fick mellis i stället.. så lite lunch om en liten stund istället hade jag tänkt.  Får se hur länge lillasyster vill sova.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0