Säng

Då ligger båda barnen till sängs. Nelli har nog säkert somnat, men inte Elliot än. Men han borde nog snart göra det..

Vi har haft en mysig eftermiddag inomhus. Lekt med det mesta. ;) Sen innan Elliot fick komma på bompa så hjälptes vi åt och plockade undan överallt och Elliot va jätteduktig. Så min strategi om att bli litelite hårdare ger verkligen resultat tycker jag!

Nu ska jag strax hänga min tredje maskin tvätt. Har tvättat kläder såklart, men sen även gardinerna som ska upp när julgardinerna ska ner! Jag trodde att dom redan va tvättade men jag hittade dom itne.. Sen hittade jag dom under Nellis täcke i tvättkorgen och jag har gått och trott att täcket låg längst ner i tvättkorgen. ;) men nu är dom tvättade och får nog komma upp i morgon. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0