Fredag

Idag har jag och Elliot vart osams hela dagen. HUR kan en 2½-åring ha så mycket egen vilja? Och hur orkar dom? Blir dom aldrig trötta?
Jag blir trött. Idag har jag vart trött, fått huvudvärk, fått magsår (okej inte helt men nära på).. Han har skrikit, bankat på syrran, bankat på mig, kastat saker osv osv.. Idag var värsta dagen på mycket länge..

Så just nu känns det väligt bra (ironi) att vi har hela helgen på oss.. Pappan jobbar både lördag och söndag och vi har INGA planer.. Eller jo! Kom ju på! Vi kanske får traska över till Madde och Björkarna med lite foton på en skiva. Då har vi allafall nånting att göra! Nått som kanske kan roa Elliot så han glömmer bort att vara trotsig. ;)

Nu sitter jag och pimplar cola zero, med IS givetvis och äter pepparchips! Kollade på Let´s Dance tidigare men det är ju mer ett skämt än roligt.. Jag kollade med mindre än ett öga och det bara för att det inte va nånting annat att kolla på.. Nu kollar jag på tv4Sport och nått sånt där polisprogram, det kan man kalla spännande! ;D


Kommentarer
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jag har haft fajt med min 3åring idag. Han vrängde till sig i affären och la sig på golvet och skrek. Jag hade nästan lust att göra detsamma, haha :P



Dom är envisa dom små :P

2011-01-21 @ 22:43:49
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jo jag har hört att man ska göra så. Vore jag inte så fjompig med vad andra tycker så hade jag lagt mig ner och gjort likadant direkt. Min grabb hade nog gått därifrån direkt.

2011-01-21 @ 22:50:55
URL: http://sandrastomberg.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0