Fool again

Jag lurade er lite för jag tror itne jag tänker skriva nån mer blogg idag. Jag tänkte först skriva om dagen jag bestämde mig för att hänga ut mig själv.. ;) Men dessa dagar har vart ansträngande och jag är helt slut i huvudet nu.. så jag tänker gå och sova istället... Sen har Nelli bara vaknat en gång i kväll så jag hoppas att det är en av de bättre nätterna och att hon sover ett tag till innan hon vaknar.., Jag MÅSTE ta tillfället i akt och sova jag också..

Jag har lärt mig mycket dom senaste dagarna och jag har insett att jag har MÅNGA godhjärtade människor i min närhet som har stöttat mig på ett underbart sätt.

Trots att jag fortfarande inte har nått svar så känner jag mej mer levande än på länge!

Kommentarer
Postat av: Teres

Det låter härligt =) Alltså det sista!!!



Kram

2011-01-14 @ 22:00:45
URL: http://www.duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0