En dröm!



Min Nelli har varit sååå duktig idag vid både middagsvilan och kvällsnattningen!
FÖrst vid middagsvilan så tänkte jag göra som jag brukar eftersom när man kör 5-minuter metoden (dock är det inte så jag gör men ändå) så rekomenderar man att man börjar på kvällarna och sen när det sitter övergå till dagarna. Så jag skulle lägga henne med mig inne i sovrummet, men hon va allt annat än med på det. Hon ställde sig på en gång och höll på och "bråkade", så jag gjorde som jag brukar när hon bara knölar vilket är att gå ut ur rummet. Jag satte mig i soffan och hon protesterade nån minut, och efter nån minut brukar jag gå in igen för att lägga henne igen, men den här gången han jag inte gå in igen innan det blev tyst och hon somnat så fint! Hon hade dragit ner sin nattlampa och somnat med den i famnen.

Sen ikväll skulle jag lade jag henne, sa gonatt o så, och gick ut och stängde dörren. Hon gnydde lite i bara nån sekund och sen hörde jag inte ett ljud från den damen! Jag gav henne nattlampan denna gången så nu ikväll somnade hon med den framför ogonen ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0