En annan sida

Jag läste en annan blogg där bloggskrivaren längtade tillbaks till stallet och hästarna.. och jag fick en sån längtan själv när jag läste.. Så här kommer lite bilder från en annan sida av mig (en viktig sida dock) som ni nog inte sett innan.


Jag och Alice (Alicia Zaid xx )


Skitdålig bild men det är ju jag på bjässen Trål


Ingen bild på mig men väl på en häst som har mitt hjärta. Jag önskar jag kunnat hjälpa dig, Strecket..


Jag och älskade Tricken, vi skildes allt för fort..


Jag hoppar med nordisen Ulprins


Också jag och Prins


Kommentarer
Postat av: MiNiS

Ååååh, Hannapanna! Nu börjar ju jag också längta en massa! :p

2011-01-22 @ 10:05:34
URL: http://lillahjertat.blogg.se/
Postat av: Björk

En fråga om man köper en häst i charken på ica maxi så lär det bli billigare än att köpa en häst :D

2011-01-22 @ 10:43:49
Postat av: ann

ja det är en längtan som ALDRIG kommer försvinna, men förhoppningsvis kommer jag väl få sitta på en häst nån gång igen ;)

2011-01-22 @ 20:08:27
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0