Efterlängtad!

Min lilla stund jag har nu.. just nu.. När Elliot är hos farmor och Nelli sover är efterlängtad.
Bara slå ner rumpan och inte tänka på nånting.

Kvällarna brukar vara min stund på dagen. Men igen så vaknar Nelli många gånger varje kväll så man får inte den där ron som jag behöver. Så därför är dessa korta stunder guld..

Men det sagt vill jag också säga att jag saknar min stora Prins Bus så fort han inte är hemma.. men det är väl så det ska vara. I bland vill man kasta ut ungarna genom fönstret men så fort dom inte är här så vill man bara ha dom nära!

Över sina barn känner man den största kärleken men också den största frustrationen (kasnke just på grund av all kärlek?).

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0