Äntligen fredag!

Nått sånt som en annan inte borde skriva för denna helg jobbar Henke (som vanligt varanann helg) och då spelar det mindre roll att det är just fredags idag.. Fast förståss, fredagsmys är ju alltid fredagsmys! ;)

Henke jobbar som sagt 9-19 idag. Vi andra har busat nu på fm och nu kollar Elliot lite på Pingu en liten stund innan det blir lunch här. Efter lunchen ska Elliot åka hem till farmor o Knorre o Challe o busa och leka. Farmor va lite Elliot-sugen! Och Elliot tackar aldrig nej till lite farmor o Knorre-tid!

När Elliot är i Hallsta ska jag försöka få ordning på foton o ramar o sånt här hemma som jag inte hunnit med.. :) Och så ska jag sen sätta mig och hitta nya bilder som ska framkallas och förstoras till alla ramarna.
Sen skulle jag vilja ha två STORA ramar i köket med en bild var på barnen. Det skulle bli perfekt. :D Vi får väl se.

Jaja snart dags att börja med lunchen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0