Lugn måndag

Idag har dagen varit lugn. Pappan åkte till jobbet vid 11, för att inventera. Vi andra åt lunch här hemma och sen stoppade vi Nelli säng. Och hon sov länge (2 h, jämfört med normala 30-40 min) så jag och Elliot har haft myckt mys och bus! Vi tittade lite på Chuggington på tv (Tack Wilmer för lånet!), sen lekte vi lite och sen mös vi lite framför min dator och kollade på filmsnuttar på barnen! Han skrattade hjärtligt åt sig själv och sa att de va en rolig typ.: :P

Sen när Nelli vaknade så åt vi mellis och nu leker barnen här och jag skriver lite i bloggen.

NÄ nu lär jag se över matsituationen här hemma! ;) Jag trodde jag hade en plan, men så skickar pappan mess om att han också ska äta mat.. så nu vet jag itne vad jag ska hitta på.. ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0