Lördag, lördag

Pappan på jobbet, barnen busar och jag bloggar. Vädret är grått o trist och jag känner mig trist och tråkig..

Jag och Elliot skulle kolla på skidor nu, men det var visst inställt tillsvidare pga vädret.. Trist det också ;) Så han fick kika en liiiten stund på barnkanalen nu istället när jag lurade honom så.. Nelli leker själv inne i Elliots rum.

Sen får vi se vad som händer efter lunchen.. Ksnke att mormor kommer över en sväng och busar lite! Sen ikväll ska Henke på fest hos Sillen som fyller 30 idag. Hurra för Sillen! Så ikväll ska jag vara alldelles själv och hooppas att barnen sover så det blir lördagsmys till Melodifestivalen! :D Ja jag är en sån som bara ÄÄÄLSKAR mellon! ;D *asg*

Nänä nu göra nån nytta kanske..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0