Farfar är tjuven!

Farfar kom och hämtade Elliot när jag hade hämtat honom på dagis! När Elliot fick se farfars lastbil blev han så lycklig och bara skrek" WOOOOW, mamma!" ;) Så han trivs i farfars lastbil.. ;)

Jag och Nelli gick hem och nu busar Nelli med Elliots saker ;) och jag passar på att skriva lite.

Jag har gjort färdigt desinen till Linnéas blogg och tänkte länka till den senare om jag får för henne.. måste ju fråga först så jag itne ger ut hennes blogg fast jag inte får! ,) Jag är riktigt nöjd faktiskt! ;) Sällan jag är HELT nöjd men nu är jag iallafall nöjd! ;D
Så ikväll ska jag sätta igång med min egen nya design :) Spännande!

Nu ska jag och Nelli gå in i Elliots rum och se över hur tavellister o lampa ska sitta så pappa Henke kan borra upp det i morgon! :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0