Ett steg i taget!

Ja nu är det ny vecka IGEN.. Och lilla, lilla Nelli bara går och går.. Och på fredag fyller lilla, lilla damen ETT ÅR!
oj oj oj....


Det blir kalas hela helgen som kommer och sen när helgen är slut så har vi ingen bebis längre.... (fast båda mina ungar kommer alltid vara mina bebisar!)

Idag har vi en ledig dag. Pappa är ledig från jobbet och Elliot är ledig från dagis. Så efter lunchen ska vi bege oss till badhuset och mysa o busa o plaska! :) Vi har haft många planer för dagen under helgen med både Lek o buslandet i Örebro, Äventyrsbadet i Uppsala, och sen till sist äventysbadet i E-tuna där vi ju vart några gånger.. men efter lite googlande så kom vi fram till att ÖREBRO, UPPSALA och E-TUNA har alla sportlov den här veckan! Så vi stannar på hemmaplan den här veckan. Vi får ta dom andra ställena en annan gång :)

Nu ska jag ta och plocka i hop lite saker vi ska ha med oss och bädda rent i våra sängar innan lunch.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0