Badkruka?

Någa badkrukor har vi inte i vår familj! Just nu badar mina de tre. Det började med att Elliot o pappa badade och jag fixade köket efter frukosten och Nelli var med mej. När jag förflyttade mig hit så tog sig Nelli in i badrummet och efter en stund ropar Henke och säger att jag kanske kan ta med kameran och komma.. Då sitter ungen (och ja, det är långt ifrån första gången i det här hushållet) MED kläder i badet och är jättelycklig! Så ja, nu badar dom alla tre.. UTAN kläder.. ;)

Här fullkommligt vräker snön ner.. Så trist.. det som kändes som att våren var på väg.. men ja, det är väl sånt här man får räkna med.. även om det är sååå trist..

Nä nu ropar pappan att han vill ha hjälp med barnen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0