Jag är badvakt! Barnen badar. Det var mest...

img_9042 (MMS)

Jag är badvakt! Barnen badar. Det var mest Elliot som skulle bada egentligen men han frågade Nelli om hon ville bada tillsammans och Nelli tackar aldrig Nej till ett bad! Elliot behövde bada för han ska åka till stugan idag! "alles själv!" som han säger! "Inte mamma, inte pappa, INTE Nelli! Bara jag alles själv! Med fammo, challe och Ämli!" Det kommer bli en kanonhelg för Elliot! Han åker efter lunch idag. Så vi ska packa hans väska när dom badat klart. Nä nu dags för tvagning..


Kommentarer
Postat av: MiNiS

Haha, INTE Nelli till stugan. Han är för go! :D

2011-04-08 @ 14:33:16
URL: http://lillahjertat.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket!

Vilken fin blogg du har.

Mysigt med badkar. Önskar att vi oxå hade ett =)

2011-04-08 @ 15:58:30
URL: http://glamina.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0