Tankbil

Rubriker är fan inte lätta! Jaja.. :P

Pappan har åkt och hämta Elliot på dagis, och sen skulle dom åka ut till farfars jobb och hälsa på. Jag ska städa är tanken. Just nu borde jag tex dammsuga.. Men lilla donnan har somnat så dammsuga får vänta. Jag har börjat plocka upp efter Nellis framfart här på förmiddan. Tänk att en sån liten kan ställa till med sån stor oreda! ;)

Min första plan var att jag skulle hunnit dammsuga innan Nelli somnade.. så kunde jag våttorkat nu nrä hon sov... hm.. men nu får vi göra det bästa av situationen! ;)

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tankbil? :D

2010-10-14 @ 09:07:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0