Slagsmål!


"Hej, jag heter Nelli och jag har varit i slagsmål med min bästa kompis Ebba. Ebba är liten men STARK!"

hihi nej då.. Slagskämpen var inte Ebba utan kanten på sänggaveln!
Nelli stod upp och höll i min hand, när hon plötsligt bara drar loss sig från min hand och ramlar sen raklång framlänges med näsan före in i kanten/hörnet på sänggaveln.

Skriket som kom ur henne då trängde ända in i benmärgen! FY ända in i mitt mammahjärta vilken ångest jag fick!

Efter en minut dåsade hon till och nästan somnade så då bestämde vi oss för att ringa 1177 och där tyckte dom vi skulle åka in o kontollera henne. Vilket vi då gjorde. Men allt var ok, näsan var och är väldigt svullen och klart hon har ont. Men näspassagen var ok, och allt annat ocvkså. Vi skulle hålla ett öga på henne under dagen så hon inte fått nån hjärnskakning eller så, men hon är pigg och glad som tur är!!

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Men sötnötan! Hon ser ju glad ut i alla fall! :)

2010-10-24 @ 16:33:22
Postat av: Sandrah

Så hemskt sånt där

2010-10-24 @ 19:14:43
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sväris

Lilla Kråkan! Vilken tur att hon är en tuff brud :)

2010-10-24 @ 19:26:16

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0