EFIT - Ett foto i timmen

Idag har det varit EFIT-dag. Dock missade jag det till att börja med så det saknas typ två timmars bilder från morgonen.. ;) Men jag kör ändå!


Slog på datorn och insåg att de va EFIT-dags idag! ;)


Nelli sover en stund.. Kan ni se henne?? :P


Förbereder lunch


Elliot har dukat.. ;D


Tömma diskmaskinen för att sen fylla den igen


Bäddar rent i Nellis säng, och städar undan lite


Äter sen mellis. Elliot äter kiwi!


Elliot pysslar med höstlöv och Nelli äter ännu senare mellis ;D


Bus!


Rent kök igen efter middagen


Elliot läser i sin säng och Nelli har somnat i sin..


Elliot sover, så där tog min intressanta dag slut! Nu blir det mys i soffan framför tvn! ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

härliga bilder! :)



väldigt fin header har du också!

2010-10-06 @ 10:50:52
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad kul med en massa bilder :)

2010-10-07 @ 20:58:36
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0