Utmaning - Dag 1

Dag 1: Ett nytaget foto och 15 fakta om dig själv



Jag har INGET nytt kort på mig själv! Och just nu tänker jag itne ta nån ny bild.. ;)
Så ni får leva med den här! Haha från Island, hög på svavel!


  1. Jag älskar julen och allt som hör till.
  2. Jag är utbildad hästskötare.
  3. Jag blir avis när jag ser tjejer på tv/tidnigar/bokar som föder barn. ;) Jag kan göra det igen och igen och igen!
  4. Jag har ALDRIG rökt eller ens provat en cigarett.
  5. Jag eldar upp minst 5 (5-10) ljus varje kväll.
  6. Arvingarna var mina största idoler en gång.
  7. Jag har varit råttuppfödare.
  8. Har tandläkarskräck och när jag var yngre fick jag lustgas hos tandis.
  9. När jag var liten hade jag fobi för eld! Jag stände av element för jag var rädd at det skulle börja brinna. Jag kunde inte gå på Majbrasa för då gallskrek jag. Jag tände min första tändsticka i högstadiet. Nu har jag "bara" STOR respekt för eld.
  10. Jag har kommit femma i Ungdoms-SM i agility (hundsport)!
  11. Jag har fått uppleva dom två länder jag drömt om sen barnsben, Kina och Island.
  12. Jag pustar ut när barnen somnat för kvällen..
  13. .. men vill väcka dom igen efter bara en stund..
  14. .. så jag smyger ofta in och står länge och lyssnar på deras andetag..
  15. Jag kommer troligen också dö den dagen min kamera dör.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sväris

Den tidigare utmaningen, hur går det med den då? ;)

2010-11-15 @ 12:32:36

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0