Snabb uppdatering

Igår kväll blev Nelli av med cpap:en! De gick inte att ha den på henne längre för hon har blivit för pigg ;) Hon drog av den heela tiden. Så efter diskussion med läkare så provade vi med att ta bort den och de funkade gallant! Nu har hon bara syrgas och klarar sig superfint på de! Nu ska hon snart få äta. Hon äter både ur mig och så gav vi henne flaskan senast och den tog hon på en gång! Så skönt! Jag har inte riktigt mat så de räcker... antar att situationen har gjort de så.. stess o oro.. men de gör mig inte så mycket. Bara hon får i sig på ett eller annat sätt så är jag nöjd!
NÄ som sagt.. väcka och mata Nelli ssen ska vi försöka sova i tid... I nattt va de körigt eftersom hon blev av med cpap:en så behövdes de tas prover OFTA för att se så att hon ingte samlar koldioxid och så.. så jag sov mellan 4 o 7.. mindre smidigt men så är de.. ;)


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0