Slocknad tjej

Jag la Nelli på en filt på golvet för att hon skulle ligga där lite och jag skulle hinna plocka de sista, men inte ville hon ligga där på rygg.. Jag vände henne till mage och de tog inte många minuter innan hon tvärslockande på golvet på mage.. Det "sägs" väl att dom får ligga på mage under uppsikt? Eller är de ändrade former?
Jag vet att när Elliot va liten så va de "förbjudet" att ha dom på mage.. Men ja.. som den dåliga morsa jag är ;) så sov han större delen av sin småbarnstid på mage, hela dygnet. Men han sov såå bra på mage och de gick inte alls att ha honom på rygg.

Väntar på Henke henke henke, så jag får coola med IIIIS! ;)

Kommentarer
Postat av: Kakkakaffe-Eva

Skönt att det reder sig för er. Hoppas ni hålls friska nu. Marius sov också hela tiden på mage. Sov så mycket bättre då. Celine å sin sida fattar inte att man kan ha huvudet nere när man ligger på mage, så hon sover enbart på rygg.

2010-03-19 @ 20:43:40
URL: http://kakkakaffe.com
Postat av: Sandrah

Man får väl ha dem hur man vill, de rekommenderar ju olika varje år typ så.

2010-03-19 @ 20:57:45
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Carola

Ja, du känner ju ditt barn bäst o vet vad hon tycker är skönt osv. :)



Jag går samma sträcka varje gång.. det tar 1 h o 45 minuter. :) Ibland tar jag en kortare o den tar lite mer än en timme. :)

2010-03-19 @ 21:25:47
URL: http://carolalola.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0