Rond 2

Nelli provar nu på livet utan syrgas igen! Vi ska prova nån timme och se hur de går! Än funkar de fiint.
Fixar hon de utan syrgas kasnke vi får åka hem redan idag! Fast med sonden kvar, så får vi sonda hemma. Hon får inte riktigt i sig så mycket som hon borde än! Men jag har inga höga förhoppningar eller ja de jag menar är att vi likagärna får bli kvar tills i morn. Men ja vi får ju se! :)

Ja mer än att jag kommer skippa amningen tror jag... Jag har inte så de räcker och när vi kommer hem finns de ju ingen tid för att pumpa till och från för att stimulera upp de igen.. Dessutom kommer jag ge henne ur flaska för att veta hur mycket hon äter om vi också ska ge henne i sonden de som hon inte får i sig.. 

Nu ska jag spela fulspel på facebook :P

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Hmm, vart nått knas då jag skulle kommentera sist, hamnade på ett gammalt inlägg. Hmm.

Å sen när jag gick in igen så var det uppdaterat! Å med glada nyheter!! Jag håller tummarna för att ni får komma hem snart! Såg bilderna på lilla Nelli å det väckde en massa känslor som låg långt här inne tror jag .. bilden på henne med cPap gjorde att minnena från då Jordan låg inne med cPap väcktes ... tårarna kom. Jag känner för er å hoppas hoppas ni får komma hem snart!



Jo just det, mailet med doptavlorna kom fram! Hann inte svara bara .. ska svara i kväll, med lite uppgifter om vart du sätter in pengar å så. Färgerna å beskrivningen var kanon! Jag är med =) Ska sätta mig å göra dem så fort jag får lite egentid! =)

2010-03-15 @ 13:01:51
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0