Onsdagen

Igår då så tog Elliot och jag bussen till busborgen! På vägen till busborgen hoppade mamma Linnea o Moa på bussen och vi åkte tillsammans till busborgen! Barnen va helt tokiga och sprang runt som vettvilllingar och busade en massa! Kastade bollar, körde bobbycar, åkte kana, sprang runt på upptäcksfärd i själva borgen tillsammans med mammorna som va helt slut efter den färden! ;D Men kul hade vi! :D

Tiden gick superfort och innan vi visste ordet av så vca de dags att äta lunch och barnen fick pannkaka och jag åt bakad potatis (namnam). Sen var de dags för barnen att sova i vagnarna medans vi promenerade hemmåt, med en mellanlandning på Linneas MVC där hon skulle på koll!

Vi han också stanna till en stund hos Linnea o Moa och busa ännu mer och äta mellis! :) Sen var de dags för oss att gå hem till pappan o Nelli som låg och sov när vi kom hem.. :) Äcen dom hade haft en myysig dag tillsammans!
De är verkligen guld värt att vi kan göra så här nu när Nelli inte ammas alls!
Då kan vi alla få kvalitettid med alla och varann! <3

Jag gör som jag brukar och lägger bilderna i ett eget inlägg! -->

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0