Måndagslista ♥

Även denna måndag hakar jag på Jennyns utmaning som du kan läsa om här!


I dag, måndag är jag glad för att ....

Solen skiner även idag! Och trots att jag sitter instängd gör solen mig underbart glad!
Jag har världens bästa sambo och pappa till mina barn!
Elliot finns hemma och väntar på oss! Mamma älskar dig ända härifrån till dig!
Nelli börjar bli så mycket bättre! Klarar sig helt utmärkt utan syrgasen också!
Jag har TV o dator på rummet.
Jag har träffat flera underbara, hjälpsamma, omtänksamma människor den här veckan på sjukan!
Det är "FAmiljen Annorlunda" på tv:n idag!
Jag har världens bästa familj, släkt o vänner som bryr sig och hjälper oss i alla lägen! VI ÄLSKAR er och ni betyder mer än möjligt för oss! ♥

Kommentarer
Postat av: Teres

=)



Så härligt att läsa att hon blir bättre å bättre!!!



Å ja, hilfe! , snart kommer det ju bebis här med!!!

2010-03-15 @ 19:28:25
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Jenny

hej gumman, så härligt att få ta del av din måndagslista o läsa att lillskruttan mår bättre!



Kramar i massor till er

2010-03-15 @ 23:03:20
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0