Hemma!

Ja bilden på solen var från våran promenad HEM från sjukan!! Såå underbart med sooool o luuuuft! :D Och såå hälrigt att få komma hem! Elliot blev nog glad iallafall för nu får jag vara lite mer mamma åt honom också än innan vio åkte in! Jag har gosat o kramat o myst med han och han har tillåtit det ;D
Nu är han på dagis och jag har en hel del saker att göra idag.. helst skulle jag vilja gå å lägga mig men de lär man väl inte hinna med.. ;)

Först ska jag få Nelli att sova, nu ligger  hon här bredvid o viftar på armar o ben. :P Ska sätta upp hennes mobil på sängen.. Tror hon skulle uppskatta det.. Då kasnke hon kan ligga där en stund.. hm.
Sen ska jag ringa MASSA samtal... försäkringskassan, trygg hansa, Elliots astmaläkare tex.. Skittrist..
Sen skulle jag behöva plocka undan i köket, och sen plocka undan alla Elliots saker som ligger överallt, promenera innan hämtning av Elliot.. och ja helst sova nångång.. men när?? :P Jaja antar att nätterna är till för att sova.. typ..

Nelli äter bra nu och de är så skönt! HOn sover väldigt bra också om nätterna men med den här sjukhusveckan i ryggen så är jag VÄLDIGT trött och ligger mååååånga många timmar efter i sömn.. jag vågar inte ens räkna.. Men iallafall så är jag glad över att hon sover ok om nätterna än, så man får några timmars sömn iallafall. :)

Aja, ska rota fram mobilen och sen lägga Nelli i sängen och hoppas hon somnar.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0