Hemma

Ja vi blev kvar på sjukhuset.. kom hem idag på dagen. Nelli mår inte på långa vägar så dåligt som förra gången men  behövde lite inhalationer o så, så vi fick stanna kvar tills idag. Så hemma och pular på med koksaltlösning o nezeril.. Men jag tycker hon redan nu är mycket bättre än bara tidigare idag! Så hoppas de blir bättre och försvinner illa kvikt! Nu räcker de med sjukhusvistelse! De ända possitiva är att hon i princip har betalat min islandsresa nu med sina försäkringspengar. ;D hehe nä skämt o sido!

På eftermiddan idag var vi till familjerätten så nu är Henke även pappa till Nelli! ;)

Nu lite bilder innan läggdags!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0