Fredag!

Barnen sover och sockerkakan står i ugnen och snart kommer gammelfarmor Märta och hälsar på.

På förmiddagen åkte pappan o Elliot o handlade och Nelli sov en bra stund och sen när hon vaknade gick jag in till henne i våran säng där hon sov. Och hon va blöt över hela ryggen! Och när jag fått upp henne och kommit i ljuset så såg jag att de INTE bara var kiss där nej...... Hon hade skitit REJÄLT! Hur kan de komma så mycket ur en sån liten unge?? :P
Hur som helst så kom de ju såklart även i våran säng och igenom till våran madrass... Not so good.. Men vi fixade det så gott de gick iallfall.. :)

Nu ska jag fixa lite bilder på vad Nelli fått och vad jag köpte till Elliot igår. Tjing så länge!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0