Dagen idag

Allt är stabilt. Dock får hon inte i sig tillräckligt med mat och i dagsläget vet vi intge om de är så att jag inte har nog eller om de är hon enbart om inte orkar äta.. Jag har dock fått pumpa ur lite nu och de kan faktiskt luta åt att de är mitt fel.. ;) Hur som helst så ska hon sondmatas med det jag pum,par ut och om de inte räcker även ersättning.

Hon måste fortfarande ha syrgas för så fort vi tar bort de så sjunker syresättningen för lågt. Inhalerar koksalt varannan timme men vi ska börja med varje timme i några timmar för hon är rejält täppt stumpan..

Pappan va här en stund tidigare när Elliot va på dagis så de va skönt att få prata lite med nån.. ;) nån annan än läkare o Nelli.
M¨ste försöka ringa bvc också för jag har en tid i morgon och den lär vi ju inte gå på.. :)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Skönt att det är stabilt. Men det vore ju självklart ännu bättre om hon åt mer och inte var så täppt. Samt att syresättingen var bättre. Håller alla tummar jag kan att hon blir bra snart

2010-03-11 @ 15:01:49
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hallå. Tusen tack för kommentaren ang. Alvins rum =)

Ja det är snyggt med starka färger kombinerat med vita möbler tycker jag =)



Hoppas ni har en toppen torsdag!

2010-03-11 @ 15:30:01
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Postat av: Ninni

Skönt o höra att de e stabilt, jag hade varit så orolig, Alex håller på och dra på sig hostan Sigge har/hade och jag e livrädd att de ska bli ngt så mycke mer av de, dom e ju så försvarslösa dom små liven...

2010-03-11 @ 21:49:57
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com
Postat av: Teres

Hoppas att hon piggnar i snart!



Å du, det gör inget om det blir ersättning heller!



Kram

2010-03-11 @ 21:53:57
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Vad skönt att allt är stabilt. Hoppas det löser sig på bästa sätt med maten också. Ingen rolig start, men snart är ni hemma igen hela familjen!



Kram från Lina (LillaNoel på FL)

2010-03-12 @ 09:43:06

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0