Bad

Pojkarna badar o busar i badkaret nu.. Elliot tjuter av skratt därinne.. BUSE! :-D
När dom är färdiga och lilla damen vaknat är de dags för henne att få sitt allra första bad! :D Ska bli intressant! ;)

På tal om nått helt annat så har jag gått ner 8 kg sen Nelli kom. Och jag hade ju bara gått upp 2 kg så de betyder att jag redan ligger på 6 kg minus! GALLANT! Jag brukar inte tala i siffor men jag tänkte nog börja för jag SKA och VILL gå ner i vikt och mitt första mål skulle bli 90kg, min vikt när jag blev gravid med Nelli. Nu är ju de målet redan nått utan att blinka och mitt nästa mål är 80kg och dit är de ju nu faktiskt "bara" 4 kg. Jag trodde nog inte jag skulle tappa så mycket som jag gjort redan eftersom jag inte gått upp.. Självklart väger barnet och allt sånt men kanske max 5 kg trodde jag att jag skulle tappat! Så de känns lite som en bonus!
Så inom en snar framtid, när allt är bra med fogar o sånt så ska jag ta tag i vikten ordentligt! Hoppas de blir lite vår snart så man kan gå ut o gååå i vårsolen! :D Underbart!

Nu tror jag de låter som om grabbarna grus börjar kliva ur badet, så får vi se vad Nelli säger om att vakna snart.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

men oj jag trodde du vägde 65kg eller ngt!!

2010-03-02 @ 08:09:38
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0