Våfflor

.. blev de till middag idag! Elliot är mäkta nöjd iallafall! ;)

Idag efter dagis så var vi ute i lekparken och lekte med mamma Linnéa (gravid på +3 idag) och Moa! Barnen som vanligt leker ömsom väldigt bra och ömsom bråkar dom gärnet! ;) Antar att de är så de är att vara 2 år! "MIN MIN miiiin MIIIN!!"
aja vi käkade mellis på en filt på gräset och sen busade dom gärnet igen. Sprang omkring i den tomma poolen! HOPPAS de väldigt snart blir vatten där. Nån har sagt att dom brukar fylla den till skolavslutningarna? Iallafall så ska de visst vara skolavslutning på torsdag så de blir kanske snart lite vatten att bada i där! :D

Sen in då och käka våfflor. Nu sitter Elliot FAKTISKT och tittar på Bompa innan han ska få hoppa i säng. Han är ju ändå över två nu så lite bompa då och då liksom en filmsnutt nån fredag här o där kanske inte gör så mycket.. Vi har iallafall hållt honom väl från tvn innan.. Gissar att de ändå är många många barn under två som kollar regelbundet varje dag på tv.

Aja nu vill katten in så jag ska släppa in honom.. De kommer bilder på Elliot o Moa lite senare!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det är nog sjukt många barn under två som kollar på tv!

2010-06-08 @ 19:35:43
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Hahahhaha - min miiiiiiin - jodå - det känns igen :-)

2010-06-08 @ 20:12:49
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0