Tårtfan!

Jag vill ju se tårtan! haha men den är ju försenad en massa! Nu är ju klockan snart 00 och jag borde sovit för länge sen.. Men jag vill vill vill se tårtan! Ja självfallet kan nog ingen missa att de är Kronprinsessparets bröllopstårta jag menar..

Idag åkte vi till Märta (henkes farmor) på förmiddan. Elliot lekte fint med märtas saker hon hade och sen skulle han promt vattna blommorna ute.. De är hans nya grej han vill göra.. vattna blommor! ;) Märta hade en fin blå kanna som han fick låna och så vattnade han nära på hela hennes trädgård! ;)





Nelli o Märta busade! Sötaste lillbruden! :D



Sen vid lunch åkte vi till svärmor, och som vanligt blev den en massa mys o bus! Sen han vi med att kika lite på bröllpet! Även om jag ine är så intresserad egentlgien så va de rätt spännande att se, och alla vackra klänningar! :)





På em sen kom lilla kotten och hälsade på!


Nelli sov skönt i vagnen.


I morgon blir det kakbak för på eftermiddagen i morgon ska vi till Tillberga och fira mej + några kusiner. Vi har fyllt år och brukar då fira några stycken i hop. De är en del i släkten på den sidan så de blir väl nätan ett kalas i månaden känns de som.. ;) Hoppas de blir fint väder så vi kan hålal till ute! :)

NU har jag fått se tårtan så nu kan jag hoppa i säng ! ;D

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nelli ser ut att bli rödhårig va?

2010-06-21 @ 19:43:23
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0