Fullt upp!

Ja vi har haft fullt upp! .. Fulla dagar! Förbereder får våran tripp till stugan och underhåller två små sötnosar där emellan så tiden finns itne helt för att blogga, men jag vill heller itne ge upp bloggen så de blir lite spradiskt ett tag fram över! Men kasnke kan få lite mer tid när vi är i stugan också så då ska jag försöka uppdatera lite mer.

Idag var vi till bvc med Nelli! Hon växer så fint så (soffrorna kommer i morgon för hennes bok ligger nog i hennes rum) ! :) Efter bvc tog vi oss till Henkes jobb och köpte mobilpåladdningar till oss båda och sen comviqsurf så vi kan surfa i stugan! ;D
Sen gick vi hem och på vägen hem gick vi förbi Elliots dagis och tog hem alla kläder o regnkläder o stövlar o blöjor o grejer! Så nu har vi SOMMARLOV! :D Elliots första sommarlov! Vi ska ha ett härligt sommarlov!

Nu rä vi ALLA lediga tills i slutet på augusti eller nått sånt! Underbart!

I morgon ska vi åka till farmor o Knorre i Hallsta och på söndag har JAG + några fler kalas i TIllberga! Så vi har haft en del att göra innan vi ska åka till stugan och har de fortfarande.. Jag hoppas att vi kan komma iväg till stugan på måndag!







Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0