Lugn o förbannad

Idag tog jag Nelli med mej och åkte ner på stan! Vi gick runt lite o käkade lite lunch och sen gick vi ut till Löga och satte oss och kikade på alla bilar! De va en lung o skön dag och de va lite molnigt till en början och de va jätteskönt, men sen kom solen och då blev de HETT. MYCKET folk som vanligt och de är ju skoj när de händer nånting i stan! Många fina bilar också ja!

Sen promenerade jag till station och skulle ta bussen hem. Väntade o väntade och väntade, och undertiden jag väntade kom de först en till med barnvagn och sen två till. Som tur va så tog dom två sista en annan buss. Efter typ 40 (!!!) minuter kom äntligen bussen men då stod de redan en annan buss på samma hållplats och en massa folk.. Så nrä jag är på väg till bussen så kommer två andra med barnvagnar och kastar sig på bussen! Åh jag blev så förbannad! Ja så de hela slutade givetvis med att jag fick vänta 20 minuter till! Förbannat så arg jag va på dom andra rara mammorna som tyckte att dom hade rätten att "tränga" sig före i kön.. Är det bara jag som är medmänsklig och tycker att de finns ett visst "kösystem" när man ska åka buss och ännu mer när de handlar om barnvagnar eftersom de bara får plats 2-3 av dom.. men nä.. Sköt dig själv och SKIT i andra va deras melodi... Sköta sig själv är bra, men värre att skita i andra.. Aja.. jag blev pissed men kom hem.. Dock fick jag ju vänta en hel timme på att komma på en buss..

Sen åkte jag hem och matade Nelli och så stoppade vi barnen i säng. Och när dom somnat så tog Henke cykeln och åkte ner en sväng på stan för att kika på bilarna.. Jag sitter här, själv, fast rätt skönt ibland att vara själv också.. Sitter och kollar på hopptävlingarna från Falsterbo! :D

I morgon ska vi på 2-årskalas hos Nova! :D Sen är det bara Werner kvar som ska fylla två av våran lilla grupp som hängt ihop sen vi var gravida.. De som också är roligt är att alla fyra ska få (Elliot har ju fått) syskon! :D Så spännande att se vad de blir för små krabater!
Då kasnke vi kan hänga ihop lite mer igen när alla är mammalediga igen! :D haha


Tindra, Elliot o Nova!
Saknas gör ju Werner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy för att behöva vänta så =/ Skulle också blivit fly förbannad!



Men haha - Tindra har ju inte fyllt än! Men snart =) =)

2010-07-09 @ 23:23:14
Postat av: Teres

Oj, glömde fylla i =) Å oh så små de var på kortet! Men minns det som igår! =) Japp, vi får se till å träffas mera nu!!

2010-07-09 @ 23:24:35
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Lina

Tänkte också på att Tindra har ju inte heller fyllt :-)

Sicka småbusar på kortet...de har verkligen blivit stora!!!

Ha det mysigt på kalaset!!!

Kram

2010-07-10 @ 08:38:59
URL: http://Fam.Tennare.com
Postat av: Lina

Glömde ju kommentera dem idiotiska mammorna!!! Jag har råkat ut för samma sak när jag o Malva hade bråttom hem för att hämta Milton!!!! Blev så grymt förbannad :-( Tycker absolut att det finns kösystem vid bussen....

2010-07-10 @ 08:42:30
Postat av: Maja

Men så söt bild!

2010-07-10 @ 09:25:10
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: mikaela

fin header!

2010-07-10 @ 09:33:27
URL: http://heymikaela.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0