Kusinträff

Tjo!

Nu har jag vart lite dålig på att uppdatera igen, men de har vart full rulle hela dagarna!

Igår kom min lillebror med familj hit till stugan och hälsade på! Dom hade varit ute med husvagn och hade "vägarna förbi"! Dom kom o lånade duschen och sen åkte vi alla till Älvdalen och käkade pizza! I Älvdalen va de nån loppis-tjosan så de va MYCKET folk.. De är normalt sett (tycker jag) alltid mycket folk i Älvdalen.. De är i mina ögon en väldigt levande by! Unga o gamla är alltid i farten. ;) Vi åt som sagt pizza och kollade på alla bilar om åkte förbi och började till slut se ett mönster på några bilar som körde fram och tillbaks heeela tiden! Vi alla funderade över hur kul de kan vara som torsdagseftermiddagsnöje köra fram och tillbaks igenom Älvdalen..? Måste ju bara bli dyrt!

När vi ätit pizza så åkte vi och handlade och hämtade vatten och sen åkte vi tillbaks till stugan. Vi umgicks och hade de trevligt hela em och kvällen. Jag och Elliot badade i poolen och sen grillade vi korv medans regnet vräkte ner! ;D

Hr kommer lite bilder:


Elliot, pappa, farbror Emil o Nelli äter pizza


Min lillebror Robin med sin Hanna


Robin o Hannas Saga, barnens kusin!


Lite mys på gräsmattan


Robin o Nelli


Kusinerna :)


hih Nellibus!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder! Kanske inte dom på mig, men resten! De va trevligt att träffas! Får ta och göra om de snart igen! :)

2010-07-23 @ 22:45:36
URL: http://hannaasp.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0