Björnön

Igår em åkte vi ut till Björnön! Inget vi kanske skulle valt normalt sett om vi inte senare på em skulle träffa släkt där då den är VÄLDIGT välbesökt den där ön.. ;) Men den rä väldigt trevlig och fin! Men som sagt, alltid en massa folk.

Vi åkte iallafall dit vid typ 14 och hittade lite skugga där vi satte oss.  Elliot o jag gick ner och badade och pappan o Nelli mös i skuggan. ELliot älskar verkligen att bada! Han är en riktig buse och bra mycket modigare än morsan i vattnet! ;D
Sen gick vi upp för att värma oss och då ville Elliot å till lekparken som finns där så pappan o Elliot gick dit medans jag o Nelli softade i skuggan! Sen badade vi igen och åt lite mat innan farfar o co o faster Carina med familj kom till badet. Vi hade de supermysigt och fikade och umgicks!  Fick en massa fina bilder så här kommer en liten bildbomb! ;D



Busfia


Farfar o Elliot


Tokigt väder


Fötterna nergrävda i sanden


så fin


<3


Faster Linda o Elliot


BUSAR


Nelli sitter o myser hos Fia




Kommentarer
Postat av: Sandrah

fina bilder

2010-07-17 @ 09:30:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Maria

Fina bilder tycker jag det också är. =)

2010-07-17 @ 17:08:31
Postat av: Ellen - Mamma till Siri

Åh vilka mysiga bilder:)

2010-07-18 @ 16:33:02
URL: http://ellene.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0