Tisdag

Inatt sov Ellito hela natten som tur var.. Vaknade lagom till 7 när vi skulle gå upp.
Han är på dagis nu och pappan på jobbet. Farmorn hämtar Elliot efter dagis så jag har hela dagen för mig själv! Jag ahde tänkt att inte gör anånting.. Men jag va "slö" igår kväll så hela köket är belamrat med disk o grejer.. Så jag måste iallafall fixa det.. sen är de en tvättmaskin i maskinen som ska hängas, fast de är inte alls så mycket som tur är. Sen är de leksaker över hela vardagsrummet som jag inte heller orkade plocka reda på igårkväll..
Jag hade ont i går kväll.. vi var ute en stund på em och de funkar ju tydligen inte alls längre.. sååå bitter blir jag.. men, men.. sånt är livet..

Nu ska jag köra en vända med innebandyklubban i vardagsrummet och köra i hop lite leksaker till ett ställe ;) Så har jag en sak mindre på min lista över min lediga dag.. ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0