slut

Nu rä jag slut..
Jag har tagit mig ett bad, rakat mina ben (HAHA, finns ju lättare sakeer att göra när han är gravid, tjock o har foglossning som heter duga). Sen har jag fixat i de gräsliga köket så nu är de fint, sen har jag städat även E´s rum och så har jag dammsugit överallt... NU ÄR JAG SLUT.. Skulel inte jag ha en vilodag idag?
Aja kommer väl en vilodag nästa vecka också.. ;) Farmor har erbjudit sig en dag i veckan fram tills lillasyster kommer.. Alltså att hämta Elliot på dagis och ha honom på em. Som idag. Perefekt för en trött, gravid morsa och perfekt för en Elliot som inte alls tycker morsan är särskilt rolig..

I morgon ska vi upp tidigt och ta oss till badhuset. Ska bli skönt för oss båda (mamman o Elliot) tror jag att bada o busa lite. Med oss tar vi mamma Linnea o Moa! Vi skulle haft med oss mamma Maria o Amanda också men Maria hade vaknat med halsont idag.. :/

Aja snart kommer Elliot hem iallafall så får jag pussa o krama min lilla älskling! :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0