Slappdag!

Igår em åkte vi till Elliots farfar och bjöds på middag där. Vi åt god mat och Elliot busade med farfar o Andreas.
Sen hade vi bestämt att mormor skulle hämta upp Elliot hos farfar för att sedan ha honom över natten och när han hade åkt så fikade vi också hos farar innan vi fick skjuts hem.
Väl hemma satt vi lite framför tv o dator och sen vid 10 gick vi och la oss för att sedan när klickan ringde 02.30 inatt gå upp fö ratt kolla på hockey! :P HAHA Ja sagt och gjort vi gick upp och gjorde varm choklad och mackor och kollade på en relativt rolig match tills de ballade ur till slut i slutet. VI gick och la oss igen vid 5-5.30 och sov först tills klockan ringde 08.45 för att vi behövde ringa dagis och säga ett E inte skulle komma den här veckan heller som vi hade skrivit på schemat. Sen somnade vi om igen och gick upp närmare halv 12!  SKönt att slappa!

Sen gick vi upp och åt frukost och jag har hunnit med att ligga lääänge ibadet med boken, Henke har lagat kalops som vi ska bjuda mormor o Elliot på när dom kommer sen.

Nu saknar vi våran unge!! De är såå himla skönt att vara ensamma en stund, men de går ju inte långa stunder utan att man tänker påhonom och saknar honom. De rä väl så de är att vara förälder!!!

HUR ska de gå för mig i Augusti när jag ska vara ifrån BÅDA mina barn och min sambo i en vecka när vi åker tilL Island jag och morsan?? ahhh.. Ja tur vi kommer att vara upptagna med aktiviteter iallfall! ;D

I morgon är de dags för barnmnorskan igen får vi se hur de växer och slår! Och blodtryck o urin ska kollas och lite sånt. Skönt att få de kollar extra den här gången.. så kasnke man kan var lung i en vecka igen ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0