Sanslöst

De är tamejtusan sanslöst vilken härlig form jag är i!
Ok jag har en ursäkt men iblnad blir jag fan rädd! Hur ska jag kunna föda ut barnet när jag blir anfådd som en gris BARA av att ta ner gardinerna i vardagsrummet??

Nu hsr jag ju förståss också tagit ner i köket o i Elliots rum o strykigt dom som ska upp och gissa vad? Jo anfådd anfådd och på de huvudvärk.. Men va fan! För å sätta upp lite nya gardiner???
Ja o fogarna ska jag inte ens nämna för de blir så tjatigt då....

Back in business!

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch va jobbigt det låter... =( ta´t lungt och vila istället gumman!



kram kram

2010-01-26 @ 20:56:10
URL: http://hannaofsweden.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0