RUBRIK

Idag fick vi väcka lilla krabban igen. Väckarklockan ringde 7, henke snoozade till klockan var tjugo i 8 och då blev de å andra sidan lite bråttom! ;) Upp och väcka E och äta frukost och sen iväg till dagis o jobb för killarna.

Srax innan tio tog jag bussen med Linnea ner på stan. Vi gick (sakta sakta men säkert) via Lindex, Åhlens, Gina o Kappahl till Donken, åt lunch i nästan två timmar tror jag.. haha
Under lunchen ringde Doktor Rune och färtällde att jag fortfarande har en UVI men att järnet går uppåt, om än VÄLDIGT sakta så går de uppåt. ;) Så jag o Linnea avslutade vår dag på stan med att gå till bussen via Apoteket för att hämta ut medicin till mig igen, och sen till Doktor Rune för att hämta min sjukskrivning.
Och nu är jag helt kaputt. Vad gjorde vi? En halvtimme innan lunchen på stan och sen vägen upp till doktorn.. ja inget funkar längre.. Men så länge de inte sätter igång nånting kommer jag iallafall åka ner på stan o äta lunch ibland ;) Man behöver umgås och kolla på folk annars blir iallafall jag dum i huvudet!

N sitter jag o slappar i soffan, funderar på att dra fram madrassen framför tvn också,. Elliot har blivit hämtad av farmor på dagis idag så han kommer nog hem vid 18 nångång.

Aja nu mer vila.. ska nog dra fram madrassen tror jag.. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0